fredag 28 augusti 2009

Dåliga timmar

Tror mitt huvud sprängs snart.
Hatar att ha huvudvärk, och jag äter inte tabletter så ja, vad ska man göra.
Orkar inte dricka mer vatten och orkar verkligen INTE sova!

Igår kväll kunde jag inte somna. Pga min sjukdom, det var så varmt!
Så jag lyssnade på musik. Håkan, Kimya Dawson, Ted, Kent. Lugna låtar.
I vanliga fall brukar saker, människor och tankar fylla min hjärna, men ingenting.
Allt sånt där är borta.
Jag vet inte om det är bra, något att vara glad över. Om detta hade varit för några veckor sedan hade jag varit överlycklig!
Men nu, när det är så, så vet jag inte om jag vill det. Man vill kanske ha någon att tänka på, något att drömma om.
Det var faktiskt väldigt jobbigt! HELT TOMT.
Så jag började tänka på min hund. Som inte bor här längre................. Älskar Morris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar