tisdag 18 augusti 2009

Beskyddaren

Precis kommit hem från stallet.

Solen är framme. Det är lagom varmt och snart är det höst.
Jag borde vara jätteglad. Men det är mycket man borde vara, som man inte är.

Jag tror att jag köper kläder för att få mig själv att må bättre.
Jag beställer nya hela tiden, men sedan så får det bara hänga.
Det används aldrig. Jag måste ändra på det, men det finns inga tillfällen att använda dem eftersom att det oftast är lite finare kläder. Synd.

Jag vill fotografera. Var jättelänge sedan. Jag älskar att göra det.
Speciellt efteråt när man får pilla lite i photoshop ibland, så kul.
Borde komma igång med allt igen. Jag brukade vara ambitiös, men sen försvann det.

Jag försökte vara speciell
jagad smal & glansigt blek
men med fläckar är jag född
Jag hade nästan glömt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar