torsdag 7 maj 2009

Torsdag

Skolan slut. Provet som jag har försökt undvika i snart en månad är nu klart.
och det gick helt okej! Ändrade mitt gymnasieval med, ifall jag inte kommer in på media.
Fast okej, jag borde göra det, men ja, om jag inte skulle så hamnar jag på Kungsgymnasiet, estet musik. Pepp, eh ehhh egentligen inte. Väldigt kristet, väldigt litet = inte min grej.

Aja, nu sitter jag här. Kall, ful i håret och lyssnar på Life long tragedy.
Inga läxor tills imorgon. Det är nog första dagen på två månader som jag inte behöver plugga när jag kommit hem från skolan. Fan vad skönt det är.

Jag hoppas att ni tänker fika med mig. Det var väldigt länge sedan vi alla var tillsammans!
Ja, jag pratar om er. Amandus Viktor Bea och Sofia, Bajsv. Så fina och mogna.
-
Nu ska jag spela pc-spel. Bäst.
Tjingeling.

3 kommentarer: