måndag 4 maj 2009

Idag när jag vaknade så var det blött på asfalten.
Då blev jag ledsen. För det är inte så speciellt mysigt att gå i baracker och det är ännu värre när det regnar!!!!
Och för er som inte vet, nej jag är inte någon slags flykting som bor i flyktingläger/baracker, utan våran skola är riven, så vi får gå i baracker. ASUM, nej.

I alla fall, det blev sol sen! Men lite kallt ute, men det gör inget.
Åhh såg att Glasvegas kommer till WoW. har börjat lyssna lite på dem och åhh fint, de gör mig glad. Så nu peppar jag Lily Allen, Band of horses, Arctic (lite), Grizzly Bear och GLASVEGAS.
Ska bli så fint, ni måste följa med och alla måste träffa mig!
Jag är finast på festival.
-
Well, nu chillar jag, som vanligt! Jag gör inget på dagarna.
Sitter lite vid datorn, mest för att lyssna på underbar musik och chatta med Stockholmare.
Sen pluggar jag, äter, pluggar igen och sedan avslutar jag med lite aerobics.
Mina dagar är så händelserika!


Åt genmanipulerade jordgubbar hos pappa. Det var WAAHOAW-GOTT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar